xHamster Voter Survey! Take it now!

Husbands Filming their Hotwives 2.mp4

2 927 861 98 %
Supprimer les pubs
Intégrer
Copier le lien

All clips we love from the web under 60 seconds of black & white cocks and hotwives

Publié par barrame
il y a 2 ans
Annonces de TrafficStars Supprimer les pubs
ou pour publier des commentaires
Les commentaires indésirables sont visibles par toi uniquement, tu peux les supprimer ou les marquer comme "pas du spam". Supprimer tout
see why this is called porn for women...they are being served here in getting multiple orgasms, feeling desirable, wanted and they get fucked the way they want it. To me that's the best porn
il y a 12 jours
Répondre
the blonde on 20.02...three black guy's at once? she ain't comin back to hubby...once they go black...they never come back...
il y a 12 jours
Répondre
that guy at 3.40..looking so serious like ...hey man just doin my job here...
il y a 12 jours
Répondre
à malutkianiolek: as u should and they are best with BBC
I like such vulgar fantasien..
il y a 1 mois
Répondre
à gdpi: Do you have the link to that? I still can't find it. 
Full video of the first one? 
il y a 1 mois
Répondre
à Niq6: crouching pussy hidden mamba lol   please find this whole clip !!!
where's the whole clip :30 please!!!!!!!!!!!!!!!!!
il y a 1 mois
Répondre
I was in the swinging lifestyle for a few years and believe me it's very hot to fuck someone's wife or girlfriend. Mostly it's the husband that gets off the most taking photos and videos, the excitement of seeing their wives used by other men is a turn on. The wives just want to get fucked and to feel desirable. It feels so good to shoot a big load of your cum inside them and watch it drip out of their pussys then they go home satisfied.
il y a 1 mois
Répondre
15;32  "is your neck ok?"  lol  that big dick almost broke her neck she's like mhhmmlol
il y a 1 mois
Répondre
:29  she rides it and damn near takes it all!  awesome wife
il y a 1 mois
Répondre
14:08 those tall girls like them long dicks
il y a 1 mois
Répondre
14:53
il y a 2 mois
Répondre
23:00 she nutted so hard!
il y a 2 mois
Répondre
:34 OMG when went all the way down I nutted so hard!!  ANyone have full video>?
il y a 2 mois
Répondre
those hangers at 3:40!
il y a 2 mois
Répondre
23:18 the best !!! movie ???
il y a 2 mois
Répondre
nice
il y a 2 mois
Répondre
Americans are obsessed with people fucking their wives. No wonder they elected Trump.
il y a 2 mois
Répondre
23:10
il y a 2 mois
Répondre
Who is the woman at 24:07? I need more of her!
il y a 2 mois
Répondre
à bratam: Согласен, мне это тоже подбешивает! 
IM SURE GUY LEFT MORE THEN HIS CUM IN HER-------STDS  HIV    BABY
il y a 3 mois
Répondre
Lmao! She said he’s going to make her FART! Lol
il y a 3 mois
Répondre
hope im a hotter wife lol. Great video 
il y a 3 mois
Répondre
13:00...damn she's got a perfect ass......so so nice with those shoes and stockings...hmmmmm
il y a 4 mois
Répondre
3:50...nice daddy is fucking a hot breasted mom...hmmmmm
il y a 4 mois
Répondre